19/11/10 - Nasce PHOTOTRIAL PIEMONTE!
Perché Phototrial Piemonte? S’it ciame a Giovanin Priòtti andova ch’a l’è nà ël Trial ën Italia, còsa ch’it pense ch’a risponda ?
Andova ch’a son ëstait pì ‘d problema ant l’organisé le gare cost ann sì? Chi ch’a l’ha strassà tuti al Trial dle Region? Andova ch’a stà l’autor dël sit ch’it vëdde?
Cola ch’a l’è la region ch’a l’ha pì ‘d campion italian ant la categoria pì importanta da quand ch’a l’è na ‘nt lë stantesinch?
A basto? Fé atension, i voroma nen ofende gnun , e gnanca fé le scarpe a mototrial.it, che ancheuj a l’è ‘l sit nassional pì complet e che, con l’istess, i soma ‘n vicendevola colaborassion.
I soma dl’idea che na pì granda circolassion dle informassion a farìa ‘d bin a nòstr setor, sempre ‘d pì bastonà da la crisi mondial sì ma anche da le fòle restrission ambientaliste ò da interpretassion ëd
part ëd legi ch’a son nen ciaire , come ch’a l’è capità da pòch.
Ambelessì a-i sarà ‘l pòst për parlé e fesse sente. Sij camp ëd gara i l’avrìa bzogn d’un brav fieul ( ò anche na fija) ch’a fasa le fòto e peuj ch’an manda l’articol quand che mi i son nen (a sarà sovens).
Se a-i è quaidun ch’an manda le classifiche la duminica ‘d sèira, mi i jë buto sël sit ën pressa.
---------------
Perché Phototrial Piemonte?Se chiedete a Giovanni Priotti dove è nato il Trial in Italia cosa vi risponderebbe? Dove ci sono stati più problemi nell’organizzare le gare quest’anno? Chi ha stravinto il Trial delle Regioni? Dove vive l’autore di questo sito? Qual’ è la regione con più detentori del massimo alloro nazionale da quanto istituito nel 1975?
Vi bastano? Attenzione, non si intende offendere nessuno, né fare concorrenza a mototrial.it che rappresenta a tutt’oggi il più completo sito nazionale e con il quale c’è una reciproca collaborazione.
Siamo dell’idea che una maggior circolarità dell’informazione non possa far altro che giovare al settore, sempre più bastonato dalla crisi mondiale sì, ma anche da ingiuste restrizioni ambientalistiche o interpretazioni di parte di leggi non chiare come è avvenuto recentemente.
Qui ci sarà lo spazio necessario per dibattere. Sui campi di gara invece si sta per raggiungere un accordo con un corrispondente che provvedera' ad inviarmi qualche riga e le classifiche gia' alla domenica sera, cosi' le potro' pubblicare immediatamente.
L’idea di tradurre gli articoli anche in piemontese potrebbe rimanere un sogno. Intanto ringraziamo Elisio Croce di Villardora per questa introduzione.
---------------